hétfő, január 16

mosolyogj hétfőn

nem tudom, mitől van izomlázam. tegnap nem akrobazikáztam, cak néztem a kislány átfordulásait, és hogy sosem voltam és nem is leszek ilyan hajlékony, hála Istennek nem is hiányzik.

Ja, meg rájöttem, nem tudok mást mondani, minthogyegyelőre színész szeretnék lenni, mert nincs jobb ötletem. megkérdezem a belső gyermektől, ő meg visszanéz rá, visszhangzik a koponyámon belül, aztán azt mondja, hogy jó buli. aztán visszafordul az agyakhoz.

drámai szopránkám, ne mosolyogjon, ejtse le hangját, :lol: bár még mindig nem szimpatikus az énektanárnő, azért kezdek bízni benne, ami alapkövetelmény egy tanárnál, másrészt meg azér' látom, ember ő is. vICCES, H MÉG MINDIG TALÁLKOZOM OLYAN EMBEREKKEL, AKIKNEK FURCSA, H FEKETÉBEN JÁROK ÁLTALÁBAN. böee. caps lock, és nm néztem a képernyőt.

miben különbözik a színész az előadótól? Bicskei azt mondta, van érzékem a pódiumhoz vagy mihez, és ez nem zárja ki a színészetet. o.O oks, nem mertem visszakérdezni, hátha magamtól is rájövök, addig jutottam, h biztos a versmondós egyedül beszélek az emberek előtt cucc, de ez külön dolog?

a cohen könyvet még mindig nem kerestem meg. juhujj, érzem én, csak legyek túl a holnapon, a vizsgán és leadáson, lesz időm kratívságokra. meg verseket tanulni, anyámanyámanyám, felvételi! egyre többen megyünk a zosztályból, hm. nem akarok a felvételiről álmodni.

lááá.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Színészetről jut eszembe, mikor érsz rá a héten, hogy kezdbe nyomjam a Fornostot, "folytasd az átjavítást" felkiáltással, illetve hogy megbeszéljük a Fornost mielőbbi próbakezdését meg ilyesmiket?

Névtelen írta...

Cohen könyve micsoda? A Leonard Cohen regény megvan, kölcsön tudom adni, ha kéred...

Névtelen írta...

Huj-huj Hajrá!
Talán az előadó csak a hangjával játszik, a színész mindenével. Szerintem te mikor elment a hangod és Dodie szinkronizált, akkor talán pont az ellenkezőjét csináltad mint egy előadó. És nekem tetszet.

Névtelen írta...

Hé ne izguljá hallod? NAAAGY SZÍNÉSZNŐ leszel és olyan akiről csak jó kritikát tudok írni:)

Névtelen írta...

Az előadó eljátsza a szerepét, a színész maga a szerep. Szerintem ez a különbség, nagyon sematikusan.:)

Oké, Rabyn, de én írom majd a kritikákat:)

gothposeur írta...

sztem Sirgon meghatározása lehet a legközelebb, valami olyasmit mondott Bicskei, h pódiumérzék vagy mifene, meg egyedül a színpadon, meg ilyenek.

gp: robert cohen, színészmesterség, ha jó emlékszem.

a: küldjed a darabot, és írogatok.

rabyn: :D köszi