kedd, április 24

ebből lista lesz.
  • adóbevallás (máj.20)
  • visszaküldeni a régi munkahelyemnek az adóbevalláshoz szükséges cuccot (a héten)
  • egyetemnek pénzt utalni (a héten)
  • akadályversenyen gondolkodni (holnap estig)
  • intelligens termékek elemei jegyzetet szerezni (két héten belül)
  • scriptes feladatot írni (eee. egy hét? annyi se? még a héten)
  • kth-tól megkérdezni a neptunban meglévő kreditszámeltérés okát és esetleges következményeit
  • diákigazolványt érvényesíttetni
ezektől fáj a gyomrom, és ha eszembe jutnak, nem bírok elaludni. ezért találtam ki a módszert, hogy nem gondolok rájuk - ennek következményeképp mostanság simán elfelejtem a fontos dolgokat. ráadásul sokáig kísértene az elfelejteni igyekezett egyebek.
legújabban kifejlesztett módszer: azon kellemetlen gondolataimkezelésére, amikkel amúgy nem lehet semmit kezdeni, mert már megtörténtek, de az ismerős szorongás azért elfog, ha rájuk gondolok: félelem litánia. szembenézés, h tényleg hülye voltam. (még akkor is, ha aztán már nem úgy gondolom). működik.
a még elvégzendő feladatokra egyetlen gyógyír van: cselekvés. ez még nem megy. fel kéne ehhez kelni, és elmenni a bankba. talán még nem zárt be. de, 4ig volt nyitva. kth is már bezárt. holnap dolgozom.
nehezítem ám a saját dolgomat rendesen.
és megittam gyógyszernélkül a gyógyszerhez behozott teát.

Nincsenek megjegyzések: