csütörtök, április 12

rég aludtam ennyit, de azért álmos és fáradt vagyok. lazán szétesett, és megint úgy érzem, elfelejtettem valami fontosat.

megnéztem a neptunt, és azt írja kaptam egyszeri térítést... három havi tandíj kábé, tehát be tudom fizetni a tavaszi találkozót, és az áprilist is, meg a tábort is, főleg, ha majd májusban megkapom az áprilist. jippijáré :D még a végén tudok venni nadrágot meg cipőt. de azért ebben ne legyek biztos :P

tavaszi találkozót kéne összeraknom programilag. ötletem már van, közel a megvalósíthatósághoz, most van az a pillanat, h embereket kell szereznem. Ha minden igaz, ötvözöm a tábori vezetőképzéses emberanyagot aprogramokkal, mert ez mindkettőnknek jó.

Szép idő van, bevallom, tetszik. Csak egy kicsit depresszív, dehát a napsütés mindig az. Olvasgattam megint a négyes típusról (enneagram), és most ezen agyalok. Nagyon egyértelmű pár eleme: fantáziavilágba menekülés, önelemzés állandóan, estébé...
de van még típus, ami emlékeztet önmagamra: az egyes az aggódással, a perfekcionizmusával és a jót rossztól megkülönböztetni tudásával, az ötös az antiszockodásával (és igen, abban az értelemben, ahogy ott van). A hármas az álarcaival és az időnkénti pörgéseimmel.

Megnézem, van-e ebéd :P

Nincsenek megjegyzések: