péntek, április 6

Tanulságos nézegetni a last.fm globális listáit. ilyenkor azért elgondokodom, hogy perszeee, a last.fm-re regisztrált emberek már egy külökn csoport... de azért nem olyan rossz az a populáris ízlés. Amikor az alternatív címke az egyik legnagyobb, akkor hirtelen nem értem, mitől alternatív. Érti, kérem.

Ma a munkahelyen egyrészt kapttam pénzt, másrészt meg nem telefonálni, hanem neten keresgélni kellett. Ez jó, mert nyugisabb és simán netezek mellette - nem szóltak. szal remélem, nem akadályozza a munkavégzésemet.

Fáj a hátam, a gerincem mentén meg a vállamban izomláz, hirtelen nem tudom, mitől. Mindegy, akármitől. Eltűnik az idő, úgy süt a nap, hogy értelmetlen itt ülni, de nem mehetek sehova, mert nincs. Jó lesz végre korán lefeküdni aludni. De tényleg.

Ijesztő 2002ben alakult zenekarokról olvasni úgy, hogy azok lassan réginek számítanak. Soha nem tudok a jelenben élni, mindig lemaradok egy fél évtizeddel időtudatosság szerint.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nekem is furcsa, hogy 2000 hét évvel ezelőtt volt:)
Hmm a hátfjás ezek szerint most többeknél jelentkezik. Pihizz sokat!

Rabyn

Névtelen írta...

Nem kell last.fm tagnak lenni, avval is definiálhatod a devia...izé, alternatívságodat. ;)

gothposeur írta...

Petya: jaja, nem kell csoporthoz csatlakozni, úgy az iggazzy az egyéniség :D

MollyFall írta...

Hát, ha a nagy általános közízlést nem is jellemzi igazán a Last.fm, de szerintem nem is annyira periférikus az oldal köre, szóval aránylag széles körre lehet következtetni belőle. És tényleg, nem rossz:)
Remélem azóta jobban vagy!

Meg azt is remélem, hogy hirtelen felbukkanásom nem zavaró, Tom blogjáról tévedtem a Tiedhez:) (Meg ugye Ld...:)