csütörtök, április 5

enneagram



Az uralkodó16
Az istennõ22
A varázsló38
A müvész49
A misztikus filozófus59
A hõs64
A mágikus gyermek74
A harcos89
A szent98


A müvész

Magasabb oktávja:A mÛvész
Szent eszméje:Az eredet
Szent ösvénye:A nyugalom
Alsóbb oktávja:A melankolikus személyiség
Szenvedélye:Az irigység
Eszménye:Elit vagyok
Beszédstílusa:Panaszkodás
Amit elkerül:Az elveszettség érzése
Védekezõ mechanizmusa:Önmagába vetítés
Csapdája:Egyediség
Végletei:Elemzõ - Eltévedt


én is kitöltöttem, srakkernél találtam. nem elsőre lett ez, de átnéztem a válaszokat, miután elsőre a misztikus filozófus lettem, és úgy éreztem, hátha. jólvan, ez nem csalás, csak egy másik lehetséges személyiségem előkerülése. És amúgyis, ugyanannyi pontom lett mindkettőből.... sőt, az agresszívből is, ami azér' vicces.

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez tok jo volt - koszi^^

Névtelen írta...

Igene, ezek így megbújnak. Meg elő is... :) Én faszent lettem. Pedig nem is. :D

MollyFall írta...

Ez tényleg jó, én szent lettem, ami így kimondva vicces, de sokminden stimmel. Csak kár, hogy a többi karakterről nem mindig egyértelmű, hogy mit is rejt.