kedd, május 15

"ha valakit kitesznek egy ilyen fasz szituációnak, akkor ne tőle várják a konfliktus megoldását."
ott a pont.
Úgy tűnik, komoly elvárások vannak a vezetőséggel szemben, de hát azért vezetőség, hogy megfeleljen az elvárásoknak. Többek között az is feladata lenne, hogy elérje, ne ezt a módszert lássák megoldásnak a sértettek. Eddigi emlékeim szerint alig volt olyan táborvezetés, ami ne lett volna távoli és ezért idegenként kezelt a mezei halandó számára. Még akkor is, ha amúgy a barátaink. Ez létező probléma, és nem lehet szvsz elvárni, hogy amellett, h a vezetői oldal megtartja a szerepét, a másik barátként viszonyuljon és reagáljon. Sőt, szvsz nagyon becsülendő dolog, de nem lehet elvárni.

Én meg belelkesültem, Szofival gondolkodtunk a rendi identitásán, azt hiszem, beírom a topcba a tanulságokat.
Muhaha. különben én is hajlamos vagyok személyes sértésnek venni a dolgokat, mind beosztotti, mind vezetői minőségemben. Akár azt is, ha valakiről azt érzem, h csak azér olyan a hozzáállása, amilyen, mert más szinten vagyunk a hierarchiában. Höhö. A tábvezek szerencséjére hamar elmúlik...

Különben jelzem, szvsz korántsem olyan nagy a probléma. Nem megoldhatatlan, és még csak nem is igazán veszélyeztet semmi tábori dolgot.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

én sem tekintem megoldhatatlannak a helyzetet. de mit csináljak ha mindenki más felfújja. :p

de azért igenis olyan reakciókat váltott ki emberekből, amit nem hittem, hogy az mtt-ben megtörténhet, és ez eléggé fáj.

Névtelen írta...

attól tartok itt már nem a táborról van szó hanem barátságokról:(

Rabyn

gothposeur írta...

Rabyn: az gáz, de remélem, már személyesen, nem neten keresztül beszéltek egymással az illetők. még személyes szinten sem látom akkora dolognak az esetet, főleg, ha képesek a felek elválasztani egymástól dolgokat. (nem minden blogról tűnik így, de az csak blog :D )

Névtelen írta...

tényleg fel van fújva (bár tökéletesen megértem, mi vezetett ideig - emberek vagyunk indulatokkal...), de még mindig meg lehet oldani, barátság szintjén is, szvsz.
Ring: szabad tudni, mit? (-->priv)
Rabyn: ld. Esgal blogja.