kedd, május 1

hazajöttem. nagyon jól éreztem magam.
nem voltunk túl sokan, de túl kevesen sem, közelebbről megismertem pár embert, szerepjáékoztunk (és megállapítottam megint, h Drímőr naggyon szemét karaktereket tud alkotni). Láttam szép holdfényt és erdőt a vár körül, szplíneltem társaságban csak a megszokás kedvéért, de nem túl sokat, ennyire talán szükség is volt, kávéztem, és ,ajd egyszer a helyére pakolom a dolgokat.
még mindig fáradt/álmos vagyok, majd este fejezem be a feladatot, bár a sötét későn jön, talán nem. de most álmos vagyok, nagyon, fel kéne ébrednem igazán.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ugyan már, nem is volt (annyira) gonosz... :)
Holdfény rulez. Meg erdő is. Felébredéshez javaslom a tealevelet. Meg a kávét.

gothposeur írta...

köszi, az ősi módszerhez folyamodtam előbb aludtam egyet, utána ébredtem fel :D

Névtelen írta...

Snassz :)

(Én inkább folytattam a geekulást, amint hazaértem :))