hétfő, május 21

megtaláltam X rajzát tegnap, az adóbevallás kitöltése közben, amikor kerestem az adószámomat. azt a verziót, amit én rajzoltam, a blint féle nem tudom, hol van. Talán valamelyik karakterlapon :D Ha Nazgúl tényleg szeretné folytatni, nagy örömmel állok elébe. Egyik legfelszabadítóbb karakterem.

Tegnap délután egy megleghetősen... egyedi játékra került sor, ami a megfelelő megvilágításba helyezte eddigi szerepjátékos játékostársaimat. Nagyon szerencsés voltam. Tegnap félzombi állapotban végigvigyorogtam a játékot, mert ilyet még nem láttam.
És még mindig nem szeretem a nagyon korrekt pontelosztásos karaktergenerálást. Főleg, ha már van konkrét koncepcióm, és a karakterem idősebb 50 évnél.

Szombaton meg megvolt a zesküvője Grétának és Blintnek. Szipp-szipp. A polgári kifejezetten élmény volt, Type O bevonulás, morniééé utuliere közben, meg egy másik Enya a végén meg Deine Lakainen Love me to the end. Trú!
A vacsora finom volt, az erpégés haverok fájnak (naná, h Korin szembe ült, bár Lámpa úrék sem lettek volna kevésbé fájdalmas szomszédok). Szeretem ezt a népséget, nah. Kár, h az ünnepelt pár olyan messze volt.
GP szavaival élve meg az este akkor öltött igazán szürreális színeket, amikor nekiálltunk twisztelni Monka tanácsára (Nyúlontúl, Srakker, Nazgul meg még mittoménki).
A martinit szeretem.

Az est megjegyzése a konyhahelyetti épületelőtt bagózásból valami pajzscsattanásra vonatkozott, Blint és a vikingek kontextusában, amikor a mentálpajszaikat csattogtatják - és az a gáz ugye, amikor érted a kifejezést, hogy akkora a pszi pajzsom, hogy mgt-je van.

Nincsenek megjegyzések: