szombat, május 5

tulajdonképpen.
nemsokára indulok Főnixbe.
megint nem mentem buliba, fáradtság, késve észbekapás és szél miatt. mondjuk.
nem jó. azért jó, mert aludtam legalább, ami nem utolsó öröm.

valamikor félálomban rájöttem, hogy nem kell elfogadni a veszteségeket, nyugodtan hiányozhatnak dolgok. úgysem a nirvanát mutatja meg a színház és a zírás, hanem azt, ahogyan nem érik el, nincsenek ott, keresik estébé. nem megélhetésre törekszem, hanem életre :orgonafutamok a háttérben, mennydörgés, villámlás:

ja, utolsó álmomban mágusként próbáltam lerázni két vámpírt, akik már azt fontolgatták, hogy engem is vámpírrá tesznek, de amikor kidominételték belőlem, h én máguis vagyok, akkor dühösek lettek, és nem jutottak eszembe varázslatk, amikkel megállíthatnék két celeritys vámpírt. :geek biztosítékok csendben kiégnek a háttérben:

össze kéne szednem magamat. de tényleg. ezt az időt nekem küldték, még akkor is, haholnap végig a cukrászdában és a kocsmában fogunk ülni :D mert kint esni fog. (esőkabát. kaja. pulóver és kabát.)

örülök, h keddre írtam meg a scriptespótlást, mert hétfőre nemt udtam volna ezen a hétvégén sem. jahajj.

tegnap voltam társasozni Nazgulnál, mióta utoljára jártam ott, teljesen átrendeződött a lakása, de a durva az, hogy a ténylegesen nagyobb szoba nem tűnik sokkal nagyobbnak . A társas viszonylag jó volt, kár, hogy mostanság csak minimális szinten szeretem a társasjátékokat. Veszíteni még mindig nem tudok, mmint ugye.

Node.

Nincsenek megjegyzések: