péntek, május 25

II. vágánnyal tegnap beültünk próba után - ő sörözni, én banánturmixot inni -, és megpróbáltam elmagyarázni neki a gótokat. Talán nem kellett volna a maga komplexitásában megjeleníteni a dolgot, mert ismeretlen zenekarok neveivel dobálózni, mint az n+1. alszubkultúra képviselője, nos, nem célravezető.

úgyhogy megbeszéltük, majd írok neki összefoglalót, zenékkel.

Szponzorom a jutyúb, mert audióvizuális a legegyszerűbb bemutatási mód egy elsősorban zenére és dizájnra épülő jelenségnél. Abszolút szubjektív, noná, de ettől szép a nézőpont, hogy van.



Mondjuk kezdjük a Bauhausnál, lehetőleg klasszikusnál. Elszállási kategória: magas. És a téma is jellegzetes.

Bauhaus - Bela Lugosi's Dead

hozzátenném, a vindóz az alaphanjgán szól a félrekattintásnál :rohog:

Ja, és hogy miért punkból jön a dolog: Bauhaus - Ziggy Stardust még látni is kicsit a közönséget.



Sisters of Mercy Lucretia My Reflection

további klasszikus.The sisters of mercy - Walk away



Siouxsie and the Banshees - Halloween - Live 1981



(közben összevissza brózolok, időrendből kilépve egy 2001es koncertfelvétel: LAM-Sacrifice)



sőt, asszem teljesen kilépek az időből, mert a wikipédia tudja a tényeket :rohog: . vagy nem, de az lényegtelen :D



Dead Can Dance

Clan of Xymox

Das Ich

őket láttam élőben, az énekes akkor épp tetőtől talpig vörös volt.

Crüxshadows

őket is :D

Type O Negative

őket most fogom ^^ (ők pl. nagyjából a goth-rock kategória alá esnek, a fentieket inkább nem nagyon sorolgatnám :P )

Deine Lakaien (a.k.a. gót Zorán :muhaha: )

The Birthday Massacre

igen, őket is láttam élőben.



és, mivel elfáradtam a nagy klipnézegetésben, végezetül egy kedves együttsem kedvenc klippje:

Tiamat: Brighter than the Sun

lehetne még ezerszám találni mindent, de szvsz elsőre ez is épp elég.

tulajdonképpen el sem mentem az alkategóriák irányába.



Nincsenek megjegyzések: