szombat, augusztus 18

Poppy Z. Brite-ot nem akar valamelyik kiadó kiadni magyarul? Mondjuk Tremerevashölgy lefordítja, én meg valszeg dolgozom, mire meglesz, és meg tudom venni. Mindenki jól jár vele. (jól van, tudom, van még sok másik magyarra lefordított könyv, amihez nem jutottam még hozzá :P)

Ma este buli, próbáltam aludni rá, de még így is a szokásos zombiüzemmód lesz, ami annyit tesz, hogy majd ott felébredek és hajnalban max az álmosságtól részegen bolyongok a fények között. Holnap játék, templomi búcsú, nem ebben a sorrendben.

A hétvége még indokolt pihenés, de aztán... (aztán mi?) Ophélia átminősült NPC-vé, de azért nem szándékozom minden történetemet rpg-be ültetni. (Írjál, te hülye.) No igen, eddig mindig úgy írtam, h a sztori végének hangulatába kapaszkodtam, és úgy húztam magam végig a betűkön, de jelenleg párhuzamosan létezik több jelenet. A kohéziós szálak meg nem találják meg egymást. vagy csak csomózni nem tudok. Ezért inkább blogolok értelmetlenül.

Nincsenek megjegyzések: