kedd, július 21

...miután elküldtem a koncepciót pár perce, amihez nem találtunk főszervezőt, pedig végigvettünk mindent, de rájöttünk álmosak vagyunk és holnap munka, meg amúgy nem ettem pedig Inszéjn még kenyér is lement, és eltámolyogtam a hűtőig, valaki megszólalt a koponyámon belül, hogy ez olyan mint a táborban, és rájöttem, hogy valóban.

és ez mindent elmond.

tulajdonképpen nem értem, mi a szart kerestem ott. mindenki örül és síreva emlékezik, bennem megint csak az maradt, hogy jók voltak a dombok, a csillagok, meg az emberek, meg a fák, de színitosztartáshoz lehet aludni is.

pluszegyedik este is, most is úgy érzem, valami borzasztóan hiányzik az egészből.

de, mivel mindenki boldog, én vagyok a helikopter.

4 megjegyzés:

Lyona írta...

Ámen. Már azt hittem én vagyok az egyetlen, aki nem akarja véresre kommentálni a fórumot. Rohadék kis zárványok vannak bennem, nem egy Húdebasszus, tábor! élmény.
A csillagokat meg kérem vissza.

hm írta...

hiányzott bizony, főleg a szervezőknek.
talán a droidekák.
e.

fqqdk írta...

mami, mire kellett volna főszervező?

gothposeur írta...

fq: kömt-höz.