szombat, július 25

Tompa hányungerem van pár napja. Valami nincs rendben a gyomrommal. Remélem, elmúlik. Végignézegettem a Sturmast szólamokat, írtam Szőkének, kíváncsi vagyok, ezúttal lesz-e belőle valami. Ugyanis még mindig nem beszéltünk le semmi konkrétat, pedig már tábor előttelindult a levelezés. Csak abbamaradt (én se válaszoltam, Szőke se hívott).

Még megcsinálom a plakátot, aztán már tényleg kellene foglalkoznom a diplomamunkával. Legalább annyira, h tudjam, mit kell még befejeznem.

3 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Bizony, bizony, tessék foglalkozni a szakdolgozattal, hogy holnap lelkiismeret-furdalás nélkül játszhass majd. Jó idő van, hűs az idő, tessék kávéval felturbózni a szürkeállományt és hajrá. :)

fqqdk írta...

ki aza szőke?

gothposeur írta...

GP: foglalkoztam vele, mostmár álmos vagyok :D

FQ: az egyik Gyáras arc.