hétfő, augusztus 23

Btw, megnéztük a BSG végét - nem vagyok tökéletesen elégedett, de ritka az olyan sorozatvég, amit pont eltaláltnak érzek. Kicsit túl sok volt a "csak, mert misztikus erők munkálkodnak a világban" jellegű magyarázat egy sci-fi-hez képest, túl szép volt a Kánaán meg ilyenek. Meg az operaházas jelenetből is hiányzott a katarzis - már majd egy évadnyi ideje készül, erre ... véletlenszerű események láncolata. Ezt minek előre látni? Vagy kihagytam valamit, ami megmagyarázza és a helyére teszi? Mindegy, pofás sorozat lett ez így is. A legjobb azért még mindig a legelső pár része.

Na, nézzük a Veronica Mars-ot. Az első öt perce jobban tetszik, mint a True Blood-é. Ollé.

2 megjegyzés:

Srakker írta...

A BSG vége engem konkrétan halálra idegesített, egy ideális világban én dobhattam volna az atomot a boldogan letelepedő, őseinket, Péntekéket domesztikáló legénység fejére. Az első évad még egy fakkolós, erőforrás-menedzsmentre meg személyközi összefejelésekre kihegyezett retro-sci-fi volt, kedvelni vagy ütni való, de mindenképpen emlékezetes szereplőkkel, a negyedik meg egy New Age brosúra, és annak is kissé löttyedt.

gothposeur írta...

A negyedik évadból nekem bejött a misztikus vonal, csak nem futotta ki magát jól - azért egy X-aktás/Twin Peakses/Milleniumos misztikfák elsülhetne jól is scifiben.