kedd, július 12

jól éreztem én a kétséget, hogy innen munkahelyről már kevésbé lesz agyam megfoalmazni azt a levelet, amit pedig szerettem volna. nem csak azért mert közben dolgozni kell, és most folyamatosan azt érzem, h valami nincs meg, valamivel el vagyok maradva (és ez nem feltétlenül igaz).

Ráadásul olyan dolgokat kell(ene) kimondanom, amik elkeserítőek. És mondjuk két éve már tart a távolodás a részemről, és még emlékszem az elkeseredettségre a borostyános kocsma sötétjében, amikor nem egészen józanul magyarázom a kétségeimet - amiket az idő csak megerősített. Na. Valamit megpróbálok megfogalmazni, mert ugyanígy járok megint.

5 megjegyzés:

Dodie írta...

o_O?

Dodie

gothposeur írta...

társulat.

Sütitolvaj írta...

Társulati leköszönő leveleket írni vidám. Egy kezdő pszichiáter is megirigyelné.

gothposeur írta...

ez még nem az volt. ez még társulati probláma-elemző levél volt, ráadásul elég lájtos. a leköszönésre még alszom párat, szvsz kivárok vele, most úgysem számítana, mer funtira akkor is illene mennem :D

Dreamer írta...

Ó, az örökzöld kérdést feltettem fél éve: Megéri ez?

Ha azóta is "nem" a válasz, akkor plíz, lépj ki. Jobb lesz neked.