hétfő, július 4

vasárnapról.

volt valmi furcsán... önemtom. Nem tudom megfogni, mi volt a furcsa a vasárnapi táborszervezősdiben. Első körben nyilván az, hogy éjszaka talán hőemelkedésem, vagy lázam lehetett, reggelre csak a fejfájás, meg a hidegrázás maradt. Úgyhogy végül mennem kellett. A világ határában döbbentem rá, hogy onnan még 40 perc az út, és már erdőkön keresztül vezet, ez mindenképpen megdöbbentő élmény. És még mindig Budapestnek hívják.
Igazából nem értem, miért nem lehet önálló város.

Namindegy, utána volt ilyen csapatvezetői megbeszélés, biztos jó lenne az ilyesmi, ha igényem lenne rá, csak jelenleg még nincsen. Őszintén hiszem, hogy a csapatvezetés nem az előzetes felkészülésen múlik elsősorban, hanem a véletleneken. Nyilván érdemes előre átgondolni a dolgokat, de erre meg azért egy csomó módszer van, és nem mindenkire alkalmazható mindegyik, ergo közös módszertant felesleges erőltetni.

Aztán ettünk, aztán beszéltek a főszervezők, amiből rájöttem, hogy vén vagyok (és cinikus), és egyszerűen ez nem az a dolog, amiért tudok úgy igazán lelkesedni. Mármint a közös szervezésért.A dologi része az oké, naná, azért csinálom, de ez már nem ugyanaz az egy-mindenkiért-mindenki-egyért fíling, mint mondjuk 4 éve, vagy előtte.
Bezzeg egy-egy live, ugye.

Naszóval, voltak érdekes, meg kevéssé érdekes beszédek, kommentek és poénok, voltak hasznos és operatív dolgok.

Sok ez az ember egybezárva.

De a kaja finom volt.

5 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

Én mérhetetlenül unatkoztam. Nem azért mert ne lettek volna érdemes és érdekes felszólalások vagy felmerülő hasznos viták, érvelések, hanem mert úgy érzem, hogy már mindet hallottam és nem tud újat mondani.

gothposeur írta...

öregszel te is :muhaha:

szerencsére számomra volt komoly opretaívság is, mert szereztünk drótot elméletben és fixáltunk az anyaghosszokat. De ehhez nem kell, csak három ember :D

Sütitolvaj írta...

egyszer egyébként tök szívesen csinálnék gyerektábort - pl harry potter settingre - egyszerűen kíváncsi vagyok, hogy az milyen, meg milyen problémákat vet fel.

Lyona írta...

Ezt majdnem ugyan így leírhattam volna én is. Egyszerűen kvasokember, kvasokáig, kvahosszan taglal olyan dolgokat, amit harmad ennyi idő alatt el lehetne mondani, és már amúgy is kétszer átrágott.
Ami fontos, az meg elsikkad.
De a kaja tényleg jó volt. :D

Zsófi írta...

Ami a szomorú, hogy én is így láttam... Ennek nem így kellett volna lezajlania, ez lett volna a chillout, faszom...