csütörtök, július 14

nem szabad nekem blog.hu-t olvasni indexről, rendszeresen elkeserítenek a hozzászólások, lényegében bármilyen olyan témában, ahol van sértett fél. Valaki mindig elítéli a értett felet, függettlenül a kontextustól. Ilyenkor úgy érzem, vannak azok az emberek, akik szerint az áldozat tehet arról, hogy áldozat, sőt, megérdemli azt a fájdalmat/megaláztatás/rosszat, amit kap. És az elkövető nemhogy enm bűnös, de azt teszi, ami teljességgel természetes.

Ezt én ... rossznak és undorítónak tartom. Az együttérzés teljes hiányáról tanúskódik - ugyanezek az emberek többsége szerintem ugyanúgy a támadót okolja, ha önmagáról vagy közeli emberről van szó.
Én nem akarok ilyen emberekkel egy közösségbe tartozni, de most komolyan.

10 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

Készítsünk belőle plakátot.
Kedvelem a társadalmi problémákat - olyan inspirálóak.

Gandalf írta...

Az Indexen kívül is van (média)élet...

gothposeur írta...

Gandalf: á, ez nem a média, ez a mindenhol jelenlévő kommentelőközösség. Minden más helyen is ugyanúgy előfordul ez az emberfajta.

Szozs: oké :D most ötletem nincs, de majd valami okos trollkodás kéne :D

Zsófi írta...

Tényleg nagyon szar az ilyeneket olvasni...
Trollkodás meg rúlz :D
(Valami fejlemény a "levél"ről?)

gothposeur írta...

á, egyetértő levél a tvezetőtől, h igazam van (hogy senki sem mer és akar konfrontálódni a fontos dolgokban), meg egy sorstárs válasza, amiben csatolta tvezető beszédét. 8 oldal. Teleírva.
A következő lépés az lesz, h konkrétumokat fogalmazok meg. Lehetőleg akkor küldöm el, amikor táborba indulok :DDD

Sütitolvaj írta...

...és utánad az özönvíz. azért kíváncsi vagyok/leszeka részletekre is...

Dreamer írta...

Mondjuk itt érdemes megemlíteni a véleménynyilvánítás mögötti információforrásokat.. vagy azok hiányát. Elég komplex probléma, nem csak és pusztán szociológia.. :)

A politikusok sokat fizetnének (sőt, fizetnek) a háttérben megbúvó mechanizmusok ismeretéért.

Én nem törnék egyből pálcát felettük.. Honnan tudod, hogy nem egy párt kommunikációs igazgatósága kommentel, pénzért? :)

gothposeur írta...

azért mondjuk a munkahelyiterror vagy bármelyik, kevésbé politikai jellegű blogokon kevésbé tartom valószínűnek, hogy fizetetten kommentáljanak.

Névtelen írta...

Az a baj, h nem csak indexen megy ez - nemrég linkeltem egy cikket fbre megosztó témáról és áldozatokról - hát, ott is volt pár érdekes komment :P pedig azokat még ismerem is.

Névtelen írta...

Ja, Esgal voltam az előbb.