szerda, január 11

jéjj, szerda van, és borul be az idő, már nem süt a szemembe az ég onnan szemből. úgyhogy kapcsolok is fűtést. Tegnap végre sikerült elmosogatnom, a mosás még vár rám, ami egyre sürgetőbb téma, egyre kevesebb a tiszta ruhám.

transmetropolitant olvasok, ami jót tesz a lelkemnek, de a munkamorálomnak már kevésbé, remélem, csak remélem, hogy nem felejtek el semmit, amit mostanra és időben kéne.

tegnap, meg már ma reggel is szépen fejlett embergyűlölettel mentem tömegbe, nem lesz ez így jó, nem hát. ó, éhes  vagyok.

és ugye van egy piercing a fülemben, ami vicecs, mert eredetileg csak fülbevalót akartam - a különbség alapvetően az, hogy ebben nehezebben tudom cserélgetni a fülbevaslókat (pláne, mert más kell oda), és sokkal tovább tart, míg meggyógyul.
Kezdem úgy érezni, hogy lassan belerázódpm abba az életformába és gillzbe, aki mindig is szerettem volna lenni. Lassan.

3 megjegyzés:

Julcsi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Julcsi írta...

Belerázódni a gillzbe - az nem rossz fogalom. :)

Viszont vicces, hogy nemtom hol vagy. Tegnap otthon ambient-javítottam, takarítottam sokat, meg kidobtam még többet. Kimostam a szőnyegeket. Ja és szedjük le a fát :DD

gothposeur írta...

:D
ma asszem hazamegyek, de még kiderül ^^

szedjük le a fát. a fát.