hétfő, január 16

most a hétvégém mégse volt egészen pihenő, csak részben: vasárnap nem mozdultam ki otthonról, aludtam egy csomót. Emellett elraktam a karácsonyfát a dobozába, kicsit átrendeztem a Bázis hallját, elmosogattam egy adag dolgot, főztem magamnak (!). Játszottam, szenvedtem a fáradtságtól, ilyenek.

Pénteken meséltem királylányosat, melo-dramatikus, francia művészfilmes jelenetekkel, a háttérben a fogaskerekek halk kattogása rokokó-steampunk díszletben, előtérben jelentőségteljes csönd, a csönd szüneteiben elbaszott beszélgetés.

A szombat sűrű volt, főztünk Szozsiéknál kb öten, tiszta nagycsaládos ebéd. Mert enni már heten voltunk. Aztán rohantam át Kispestre geekülni.

Hát ez. Zavar van az erőben, kezdem úgy érezni, hogy nem csinálok semmit, miközben... ld mellékelt ábra.

Nincsenek megjegyzések: