vasárnap, január 1

well, az év úgy kezdődött, hogy a himnusz alatt egy feles jagerrel meg égő cigivel (amiket a pasim nyomott a kezembe egy másik buliból való befutásom után) dúdoltam halkan a rádióval a Himnuszt miközben a szóviccelődős arcokkal koccintottunk meglehetősen kaotikusan egy kocsmában.

kellemes házibuliból indítottam, csak az utcai lövöldözés, meg a tiroliból fel-felcsendülő zene éreztette, hogy ez az a furcsa ünnep az év végén, aminek tulajdonképpen semmi értelme nincsen. Hannáék remek házigazdák, a többiek meg kellemes társaság. Az Igenis, Sötét Nagyúr meg jó játék, csak sokan voltunk hozzá, és nem érezték át a játékosok a játék lényegét, azt hogy egymást kell bemártani, nem kimenteni :D

nehéz felfognom, hogy már január van, vége a decembernek, és az év ijesztő hónapjai következnek. olyan március vége-áprilistól látom értelmét az időnek, ez olyan senkiföldje időszak.

ja, hogy új év, az meg már eleve olyan... majd egyszer megszokom a 2012-őt. egy kicsit könnyebb, mint az életkoromat.

és holnap hétfő, és meló, és ez egészen hihetetlen.

6 megjegyzés:

Dreamer írta...

Pasííííím? Váó, mesélj! Az, akire gondolok? :D
Nagy gratu (de hé, hova tűnt a statisztikai 5%-om? :D :D)

gothposeur írta...

szerintem pont nem az, de nem tudom, kire gondolsz :D

Dreamer írta...

Na majd élőben kifaggatlak :)

Julcsi írta...

ehh, ez egy nagyon vicces kommentpárbeszéd.

(Egyeske vagy ketteske, na?)

Thilanna írta...

pedig úgy reménykedtem, h. valaki megkérdezi, és válaszolsz. :D

Insane.kismanO írta...

:spock-face:
Ha jól sejtem, akkor granulálok...
Na majd vasárnap beigazolódik, vagy nem :)
Még egy okkal több, hogy várjam a játék ;)