hétfő, július 1

EL

Azért az vicces, mennyire internetfüggő lettem az elmúlt időkben - a telefon csak rontott a helyzeten, emrt most már elvárom, hogy mindig lássam azonnal az e-maileket, ha mást nem is. Ezért meglehetősen morcossá tett, hogy a múlt hét vége felé bénázott az internet a telefonomon - ez mostanra helyrejött, nem is értem, mi volt. Mindegy. A hétvégén meg az utazás és vidéki lét miatt az eddig el nem költött adatforgalmam nagyját sikerült felélnem - muszáj volt eltölteni játékot meg ilyesmiket a mobilra, merthogy nézzem meg és próbáljam ki, hát. A Gamelofttól még nem láttam olyan játékot, ami érdekesnek nézett volna ki, illetve egyet, azt elkezdtem játszani, de minek. Nem lenne teljesen rossz, ilyen ugrálós-kikerülős (hogyishívják, endlessrunner hátulnézetből, az), és minden kezdéskor újragenerálja a pályát, de nem lehet benne továbbjutni gyorsan, tehát nem látom, minek szenvedjek vele. Van valami pontbeváltós része is, de az nem érdekel addig, amíg az alapjáték nem elég jó. Heló, viszlát.

utazni jó volt, minden előzetes aggódásom ellenére, buszt pont elértem kényelmesen, volt helyem odafele menet, ahogy kell, olvasni tudtam, a táj élvezhető volt, utazni jó. Visszafele meg szép narancssárga volt a ragyogás mindenhol.

Borongani fodrozódó víztükrön jó. Most dolgozni nem.

2 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

a despicable me: minion rusht javaslom. az elég jó.

gothposeur írta...

az volt az, amit kipróbáltam :D cuki volt az elején, de gyorsan unalmas lett :D