kedd, július 30

kiskiskiskispéntek

Ohh, igen, gyere fejfájás, nem tudom mostmeg mitől, tompán fogatlanul. Hátra kéne mennem a papírokért, amiket adnak nekünk havonta, bérlet nélkül nem lenne egyszerű a hazajutás.

Akartam már mindenképpen írni bejegyzést, illene, nem illene, ja. Csak ez... csak ez van.

Időnként elképesztő vigyor ömlik szét az arcomon, amikor eszembe jut, h ma este festhetem be a hajam a táborra, és elképzelésem sincsen róla, mi vár, de az tuti, h nem a Cég. IGGEN. Sírni fogtok. sírni fogok. Vaetvör. Elképesztő mennyiségű doksit és melót sikerült összegrundolni a keretjáték teammel, dehát nem is dolgoztunk rajta még ennyien eddig sose, ha jól rémlik. Bár, inkább az élőben beszélésben voltunk sokan, a konkrét munka az megint olyan 3-4 főre jött ki összességében (bár itt nem főre hanem mennyiségre, érted), de még hátra van a másik fele, ahol a workload megfordul remélhetően és elbírja a terhelést az odarakott munka szerkezete és minősége. voltak minőségellenőreink, hát bízzunk benne.
Igen, meglehetősen optimista vagyok a tábort illetően.

És már várom, mi lesz utána. Nem tudom még, de valami kell, újra visszavetem magamat azokba a dolgokba, amiket tavasszal csináltam, játékszerkesztők, UX tervezők, önéletrajzok és referenciamelók szevasztok, zenélni is szeretnék, ez a hangösszevágásodi is jó móka, és live-ot is akarok szervezni megint. Persze az augusztus sűrű lesz, aztán meg a szeptember, de az meg ősz, annak az a dolga, h sűrű legyen. Levelek közti aranyfényeket akarok, meg langyos és friss szellőt, meg nyugalmat és hangokat és és és és és és és és és ........... jajj elfáradtam mára.

3 megjegyzés:

zs.gothpunk írta...

Milyen live-ot szeretnél? Nekem kettő-három ötlet is van a fejemben... ^^

Angwen írta...

Nekem lennének veled terveim! Majd vázolom! :)

gothposeur írta...

GP: egy szűkebb kör horror-hunter live, egy viktoriánus csingi Londonban, egyelőre ennyi :D

Angwen: hű, kíváncsi vagyok :D