szerda, július 10

Fény

Ez a nemkávé elég szar ahhoz, hogy felébresszen? Talán. Bár a ma reggeli ébredés egy kicsit jobb volt, mint a héten az eddigiek, meg a múlt héten. Nem érterm, miért alszom ilyen nemjól - ja, de, keveset alszom, rendszeresen, ami azért szomorú, mert, ha többet aludnék, akkor nem jutna idő monjuk szórakozásra meg olyan dolgokra, amik nem kötelezőek. Fárasztó ez. És még csak nem is arról van szó, hogy minden este táboroznék, de valahogy állandóan úgy alakul, hogy 10-nél hamarabb nem jutok haza, vagy nem fejeződik be a... ja, megbeszélés :D

Például már kurva régen nem mostam, ebben mondjuk az is benne van, hogy hétvégén nem volt kedvem hozzá, aztán elfelejtettem. Tegnap ittunk Momó és Dorka egészségére, hétfőn keretjáték, a hétvége nem számít, csütörtökön próba, szerdán próba volt, kedden... hát erre már nem emlékszem. Kicsit szétcsúsznak az időim.
És most már nem csinálok ezer dolgot sem, tessék, sokkal jobb az életem (nem), nem foglalkozom mindenféle új enginekkel, nem írok, nem csinálok plakátot, nem próbálok zenélgetni magamtól, nem mesélek és készülök játékra, munka, tábor, heti egyszer próba, meg esetleg egy-egy énekóra kéthetente, meg játszom a fennmaradó szabadidőmben, hogy az agyam le tudjon kapcsolni.

Már megint panaszkodom a blogomon, ez így nem jó, történnek jó dolgok is, például hétvégenként jön az Apokaliptikus Postás, vagy épp én utazom, ez a hétközbeneket leszámítva jó dolog. Akkor nem, mert persze hiányzik. (De legalább a félezer dologra tudok koncentrálni, haha.)
Meg a táborszervezés tényleg jó, és az is jó volt, hogy a táborban vannak olyan résztvevők, akik nem szerveznek, mégis, tegnap kaptam abba minimális betekintés, hogy mennyit hozzá tudnak majd tenni a táborhoz, és ez így a normális és jó.

Nem a kávé nem volt elég erős.

És van szociális életem is, találkozom emberekkel időnként, bár asszem vannak, akikkel nem, és kéne, mindegy, az is pótolva lesz.
A játékok meg viccesek, most leginkább ME3-ban multizom Pókékkal vagy GP-vel L4D2, borzasztó béna vagyok, be kell látnom :D

És szépek az esti aranyfények a zöld lombokon.

Nincsenek megjegyzések: