szerda, július 24

Reggel óta próbálok meg valami gyors feljegyzést kezdeni az időkről és a nem-időkről, hát, nem sikerül. Nem vagyok elfoglalt amúgy, csak kimerült és fáradt - a nyár elszívta az erőmet, és a minden-este-táborszervezés is. Persze, én vállaltam, ez nem panasz, helyzetjelentés. Megértésre mondjuk nem maradt, és ha még egyszer valaki a közelemben kijelenti, hogy ő azért nem szervez, hanem mást csinál, merthogy elege van vagy mert ne legyen minden este táborszervezése, akkor ott helyben elharapom a torkát. Ne ezzel indokoljátok már bmeg, tudom, hogy fárasztó, nekem is fárasztó, és ki kell használni minden lehetőséget a pihenésre, ez az alapértelmezett. Tudod, legalább nem mondd. Pláne ne most.

Nagyon jól lennék, ha a munka helyett meg agyban is foglalkozhatnék a táborral, nem csak olyankor, amikor helyben feladat van. Munkában nem jó, zavar, hogy nem dolgozom helyette, és így nyilván elnyel mindent az internet mocsara. Az esti műszak után meg csakazértis játszom, agyam úgyse lenne jó másra. asszem. Vagy, ha igen, akkor se lenne jó. Játszani meg jó, meg olvasni is és aludni is az élénk álmokkal, amikből alig emlékszem valamire.
Meg persze szeretem, amit a táborban csinálok, tegnap végre gráfot rajzoltunk és az órabeosztás Ringgel színesben, meg Dodie haláli megjegyzései, meg hétfőn a próbák.
ma próba, holnap megbeszélés, hétvégére OUT megint, akkor tudok boltba menni először, meg szombaton játék, vasárnap meg pakolás, hétfő-kedd bolt és pakolás és végső nyomtatások.
jepp. jó lesz.

1 megjegyzés:

Sütitolvaj írta...

kitartás! jó ha hétvégén pihensz, meg feltöltődsz, amennyire tudsz.