péntek, január 14

fejfáj

kinézek az ablakon, és szép, napos Dunát látok. :gruáh:
menjen és húzza le magát, vagy vegyék ki a zsinórmértéket, csak mértékkel persze. Ez a véleményem. Bővebben? a semmiről sokatsokat lehet beszélni és irni, a gyomorfájás pedig kidönti az ablakkeretet, pedig leadtam, én aztán le. most hirtelen nem jut több az eszembe.

és aztán szüret, mert újabb fázison mászott keresztül a dizájn. csak igy tovább. egyszermajd a fény is megjelenik az algút végén. ugye, ugye.

élek. salala

nenézzidem nenézzide, nenézzide.

valaki irja nekem össze mtt-s körökből, h ki irja melyik blogot. jóvanna, marha lusta vagyok. vnnak tippjeim, de eszem az nem, és mellétalálni félek. aromság amúgy, már megitn tartozni szeretnék csak egy társasába, dehát az nekem úgyse szokott igazán menni.

elolvastam most megint párat, és azt hiszem, tudom kiét... akár egész egyértelmű is lehetne, ha nem rólam lenne szó.

tehát, hogy mér blogolok.
wazze, több mint egy éve, szenvelgek, lilákat látok, szimplán a jólesettség kedvéért, csak a legutóbb óta azért, h netán el is olvassa valaki. nem, nem kommentálok világbeli eseményeket. minden belül történik, vagy velem. és igen, a szavak az egymásutnpakolgatásra valók, csak arra, mert kifejezni azt lehet, mert az is sz, csak a lényeg a lényeg az nincsen, mert nncsen és nem létezik. pozőrködés, mondhatná, és ide most automatikus jelzős szerkezet, de nem, mert nem. mert ezigy igaz.

assimilate.
jah, X-blog, az karakteremnek blogja, ha még nem irtam volna. csakhogy.

Nincsenek megjegyzések: