csütörtök, január 13

vihóó

új nap, új remények. csak így tovább, kedves pozőrünk. áttettem egy vizsgát későbbre, kinyomtatják nekem a holnapi leadandómat, vagyis a felét, amiért nagyonm hálás vagyok. Azért is, mert ilyenkor észreveszem, h vannak barátaim, meg ilyenek. Sokat számít, ha segítenek az ember lányának.
Amúgy tegnap is kiallátak mellettem, aminek szintúgy örülök. Még ha nem is látszik a bepózolt fejemen, számítanak az emberek.

majd, egyszer, ha ügyes és okos leszek, leírok. de most nem.
hihetetlen, szvsz még sose írtam ennyit arról, h konkrétan mi történt velem. azt hiszem, beteg vagyok. túlságosan egyértelmű, ezt nem szabad hagyni. a világ csak fekete meg színek, meg fehér, megminden. képek és szavak összessége.

de amikor az emberek jelentik számomra a pillanatot, akkor nem tudopk másról írni! eörghh. szóval happy dark napot bárkinek, aki véletlenül plvassa a blogomat.