csütörtök, január 13

háwaze. hihetetlenül sok hibával gépelek. nem, nem javítom ki őket, nem nem, nem. mosz azt hiszem, alaposan beszóltak nekem cseten, és én vagyok az, aki elhiszi, mert azt hiszem, aki durván odabunkóz, annak igaza van. Mert csak akkor ütünk, ha van értelme, ugye Gandalf?

illúziók, újabb illúziók. ne hidd azt, h élsz. el ne hidd. el ne hidd.

ez nem a te szobád
ez nem a te napod
ez nem a te barátod
ez nem a te örömöd
ez nem a te életed

nem, nem vagyok depressziós. mostépp a hűvös megfontoltság röhögő oldaláról fogok lezuhanni az ájulásba, ha nem megyek haza rögtön enni.

it's about time, we all get out and vote for love... it's about time all we vote for love... - Tiamat

ahova nem mentem el. :sóhaj: pedig a szexi kopaszt megnéztem volna. demajddemajd Bécs, és .... hajajj. Zavaros idők, zavaros szédülések.

Nincsenek megjegyzések: