szerda, március 23

au

de legalább a szabadlomcuccot elküldtem egy hét késéssel.
miért érzem úgy, hogy kést tartanak a torkomhoz, nehogy pánikoljak, dehát a mentőautóba robogónak biztosan mérföldekkel rosszabb. Kellett nekem utsó pillanatra hagyni azt a remekbeszabott cadházit, kisujjból, nanáhogy, de nyomtatni sose tudtam. Az szűk keresztmetszet idehaza.

De a Hold, meg a kék ég, tudjátok, koraesti, késődélután csészébe valóan kék, és valaki teleköpte lámpával a várost. ez jó. más se.

Szeretném, ha valaki csak úgy odaszólna, és elvinne beszélgetni, mert most ráérek. Bár lehet, h elég vagyok én magamnak, meg aludnom kéne. Naja, meg nem mindenkinek örülnék. Gáz, vagy nem gáz, van egy-két olyan ember, akiről tudom, h szívesen beszélgetne, de nem bírnék. áhh. akkor sem, akkor sem.
Ma egy pillanatra láttam Toten-t a gótfórumon, profilos frissítésében jól leszólja a valamilyen tulajdonságokat nem szerető embereket. Merthogy nyílván kivetítés, szálka és gerenda találkozása. Attól még rühellhetem, ha én is olyan vagyok, nemdebár. Jóvanna, kommentálni kell olyanokat is, akikkel rég beszéltem, s nem valószínű, h fogok egyhamar.

Nincsenek megjegyzések: