csütörtök, március 31

braiiiinzzzz

fél egykor végül lefeküdtem aludni. kell nekem .... ehh, mindegy. Szóval tegnap Elysium volt. Mit mondjak? Kéne? Nyomozgatás jó lenne, csak annyira keveset tudok, h magamtól tuti nem. De azért egyre jobban érdekel.

Viszont ma leadtam a CADet, ami tényleg, tényleg, tényleg jó. Mert gyors és könnyű volt. Hihetetlen, ezért megéri egyetemre járni, ezekért a stressz alól megszabadulásokért. A gyomorlyukadásért és a feladásért meg nem. Nagyon nem.

Egyes embereknek nagyon szép szemeik vannak :D . Erre mondta anno Villő, h kerek szeműek.... a szimpatikus emberek. Igen, ez egyértelmű. Pasiban a szeme, a keze, arca és a testalkata, ami fizikailag. Számomra legalábbis. Ehhehh, ezen igazából X kapcsán gondolkodtam el, meg hogy már megint kérdeztem a KMtől leírást az egyikkarakterről, szóval, ha azt kéne eldönteni, bejön-e karakteremnek valaki, akkor ezek fontos infók ;)

Hehe, rpg.hu cseten éppen blogokról van szó. Szeretem őket, mondtam már? Az elitisták olyan mosolyognivalóak ráadásul. A macskával folytatott beszélgetések fontosak az alany számra. esetleg számítanak valamit a külső néző számára. Hiszen, a belső beszélgetésből mondunk el barátainknak ismerőseinknek darabokat, s így könnyebb, hiszen leírom, ők meg kiválogatják, ami nekik tetszik. Ha nem érdekli őket egy rész, nem olvassák. Aki nem ismer, az meg vagy megunja, vagy megismer...
Az más, ha valaki nem magánvilágáról, hanem egy közös világról mesél. Szerintem nem értékesebb. Hisz a belsőnek is van kapcsolódási pontja a külvilággal, tehát érvényes leghet mások számára is. Talán ennek az önigazolósdinak is. Változik a világ, csak nem tudom megfogalmazni. Meg nem is értem teljesen.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedvesem,
akar beszélni róla :)?

Nyomozás, nyomozás, szépen lassan, egymás után... meghalt és eltűnt az összes fontos érintett...
Idővel belekerülsz a sűrűjébe... frissen érkeztél a ház és klánba, nem tudod rögtön megváltani a várost :P... nekem is kellett jó fél év a nekiinduláshoz...

De kitartás... már látszik a fény az alagút végén... vagy az csak a kanyarodást jelzi?

:)*

gothposeur írta...

:)* köszi :D mostanság egyre többet álmodok a klánnal :lol: és félálomban agyalko rajta, mi is történhetett. :P