péntek, április 1

bang bang

.

Szépek vagyunk? Ugye? És elmebetegek. És exhibicionisták. Én mindenesetre nagyon, és tényleg nagyon. Aki nem tudná, a kép a Kollektíva 3on született, cukorka után. Balról jobbra egy lány, meg mégegym meg én. Aki nem hiszi, járjon utána :D

Vicces, mennyire boldoggá tud tenni egy-egy öltözék. Mint pl. az elsejei cuccom. Színjáccón meglátjátok, tényleg nem vagyok ép. Egészen. Dehát ezt tudni lehet. csak a lét a lét a lét.

asszem folytatom a linkek kommentelését, bár ezt már egyszer megtettem, régen, de nem érdekel.

nekimindegy: ha majd végre készenlesz :D figyu, sok sikert a matekhoz! a pzhra majd megint próbálok segíteni :gonosz:
nekromanta: azt mondanám, hogy, meg azt is, de nem. HIKes társ, sztem csak ősztől lesz pénzem büfékre :D
dru: te meg le ne töröld a blogodat. még mindig nem ismerem a csajt lényegében, de de.
szájbergéjsa: van róla ám fénylépem! Meg májam! Ősszektás. Ősetilista.
Restart: Ha egyszer nagy leszek, képes leszek én is. Addigis vimpárság.
greed : Eddig vagy kétszer találkoztam vele, mostanság az süt a blogjából, ami nekem csak a nagyonmélypontokon. Amikor az ember foggal mászik kötelet.

Nincsenek megjegyzések: