szerda, április 13

lala

The Verve - Urban Hymns

Az elsőn kívül a zösszes számúj, olyan kellemes, hallgatható cucc. Salala. A kezdés alapján ez a harmadik szám se rossz. Visszhangzás, énekelni akaró pasi énekel.

Bevallom, nem megy nekem ez az albumkommentálás, úgyhogy itt abba is hagyom. Tök jó vagyok, elalutam a reggeli órámat, szval most itt. Tudom, kezdődik az egyetemi stressz, motorról gyűjtés, meg fogaskerékről, aztán majd otthon kell a Mecha előtt csücsülni. Szétcsúszom megint. Nem ártana, ha valaki jól megrugdosna, de az se, ha ez a vki én lennék :)

Tegnap zh intelligens termékekből, előtte ugyan átnéztem egyszer az anyagot, meglepő módon mégsem volt elég. Legközelebb korábban megszerzem a jegyzeteket. Így 20 perc után először távoztam, be se kellett volna adnom a kölcsönkért papírt. De legalább odaértem 4-re gondolkodni, egy tömegbe feketéllett a nekromanta, meztelenhazugság (bocs), és parasztbenzinkút. Álldogáltunk, vártunk, beszélgettünk, aztán fagyiztunk. Jah.

Nincsenek megjegyzések: