hétfő, április 25

hétfőhétfőhétfő

Olyan 5 perccel ezelőttig egész jól éreztem magam. 24 órája pedig hazaértem eddigi legunalmasabb és legeseménytelen liveomról. Álmos vagyok, és reggel nem mertem ébredés után visszaaludni. Majd alszom előadás alatt, úgy érzem, most sikerülni fog.
Salala. Aludni akarok. Aludni akarok. If áj kud riiícs trú, keecs jú mék yú ándorsztend if ájm nát ded ináf for lájf em áj em ölájv for ded.
...

Csakhogy legyen a most is egy pillanatig, áú, ez fájt. Sok nekem az idő. Konzultáltam, nemtudom, gyomorgörcs és egyebek, fére kell nézni, mert különben nem látok a ködtől. A másik irányban nincsen fal, de nem arra kell menni.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hm... Eger: nekem bejött... igaz, leginkább azért, mert már ott hegesztettünk péntek estétől a Szépasszonyvölgyben a labancokkal :D

Mindenesetre tapasztalati pont jár érte, ezt is megértük. Első báljuk volt. Legközelebbre kapnak egy 3 oldalas kis összefoglalót, hogy mit hogyan csináljanak...

És: emlékezzünk az én múltkori kudarcomra, a Döglött Kakasban... bár, nem tehettem róla, nagyon a lelkemre vettem...