kedd, április 12

eööö

Jó, mondjuk az énekkar is. Nem állok be a sorba :D DE tényleg nem. Bár van bennem némi elkésős, sőt sok olyan hajlam, amit megbeszélünk előre, azt teljesítem. Ha fontos, h odaérjek valahova, akkor korábban is ott vagyok. Mondjuk miattam utolsó pillanatos akciók is lehetnek, de azért nem vállalok felelősséget. Mindegy :(

Most terápiás céllal eseménycentrikus beszámoló a tegnapról:

Reggel korán keltem, h zenét tudjak hallgatni, és ne késsek el a 10kor kezdődő előadásról. Ennek következtében a kóma rendesen megvolt, persze nem jegyzeteltem, csak ültem, és gondolkodtam, lájv lájtról, emberekről. És a lelkiismeretfurdalásom, h múlt héten elszalasztottam egy zh-t ma is írok kettőtől egyet, és nincs jegyzetem.
Aztán nem mentem be konzultálni, mert nem haladtam semmit.
Inkább netre hánytam a dolgaimat, iggazzy függőhöz méltón. Értelme semmi, és még csak jobb se lett tőle. De legalább találkoztam Míriellel, meg a tiramisuszelettel, sőt korrepetáltam én is kicsit M0dsz3rt matekből. Hjajj, a részleteket mindig is hanyagoltam, számolni se tanultam meg.
Aztán rohantam a Közgázra, persze hiába, de akkor se lesz mobilom.
Elíziumban meglepő módon kevesen voltunk, házit írtam Korinnak, beszélgettem, karakteremet gyorsan összeismertettem még egy malkavitával - vicces, bár szociális karaktert alkottam, még mindig csak ugyanazokkal merek szóba állni INben. Mondjuk teljesen természetes. Én nem vagyok igazán önbizalomgyanús.

Ma meg mittomén. Várok.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Miéééééért nem ál be a sorba? Miééért nem áll be a sorba? :P

gothposeur írta...

áűűűű

Névtelen írta...

mér nem áll be?
jó kérdés
lelkiismeretfurdalást akar ébreszteni bennünk :P