szerda, április 6

goth

"... a te műved irodalmi alkotás. Olyan mérhetetlen emberundor, levertség, pesszimizmus lett rajtam úrrá..." by drímőr
és ez most jó? bevallom, első reakcióm (mint mindig), a büszkeség. Iggennn, iggazzy gót vagyok. De tulajdonképpen ez akkor nem jó? Vagy jó? Vagy majd megmondod? Nalátod.

Te, amíg hiszel egy eszmében, az addig létezik... az emberek meg hülyék, ja, többnyire, izé, nem, nemis, igen, például , igen, nem, ő is okos és ügyes és szép. Nem, az emberek. Emberek. Szó. Sssssz. Jól van, na. Például én nem létezem. Ez csak egy kivetülése valaminek, ami nem én vagyok. Vagyis, lehet, h a szöveg önmagát generálja, csak szüksége van ehhez az én közreműködésemhez. Később elég lesz neki az AI, ami ugye, bár droid vagyok, bennem nincs, mert intlligencia? Te tuuuudsz olvasni? Kit tegezek én itten?

2 megjegyzés:

Dreamer írta...

Khmm..Khmm..kíváncsi ember lévén utánanéztem egy-két szónak.Tehát: Bakos-idegenszavak etc.

Gót: Kihalt germán törzs, ill. annak nyelve

Pozőr:Színészkedő, mesterkélt, nagyképű.

Akkor te egy színészkedő kihalt nyelvcsalád vagy?:D

Ja igen. A büszkeség maradhat. Tényleg tetszett. Any happy toughts? Just in case..:)

gothposeur írta...

:hammer: nézz utána a goth subculture-nak is, vagy kérdezze kezelőorvosát, gyógyszerészét :lol: