szerda, március 9

ia, ia ftangh!

csak azt akartam mondani, télleg csak azt... de nem ment. valaki felrobbantott valamit, messze, pillangószárnyként, s összeomlott körülöttem a város. hát így. hát jó. majd holnap megmondom, megmondanám, de a szavak nem férnek ki sehol, szülni meg nem fogok.

Nekromanta, te hülye vagy. Még, h nem fogadnak be :rotfl: na jólvan, nem szóltam semmit. Mégis, mi számít elfogadásnak, társaságba beilleszkedésnek? Mégha peremvidéki is valaki, attól is a társaságba tartozik (ld. pozőrünk). Hjajj.

Egyszer majd kipihenem az emberiséget. De nem most lesz ez. Nagyon érzem. Én csak barátokat szeretnék, meg havat, meg esőt, meg felhőket, és levegőt, sokat. Az a jó a hidegben, h olyan, mintha szomjasan friss és hideg vizet innék. T'od, tiszta forrásból. Vagy fehér csészébő fehér tejet... ijjj. Nem vagyok itt, nem vagyok itt, engem nem láttok, nem is láthattok, az árnyszínház tökéletes, az álarcok a fizikai törvények szerint soha nem fognak lehullani. Hála Istennek.

Nincsenek megjegyzések: