szerda, március 23

khm

"Majd megjelent mindannyiunk régi kis kedvence, Fábiánka, aki nem Nosferatut játszott, de nem értem, miért nem:)"

by Boncmester , volt osztálytárs, mégrégebben volt évfolyamtárs. Ezmost miért utál engem? :lol: azért nem lettem Nosfi, mert egyrészt ennél több önbizalmam van, másrészt meg hülye voltam, és nem írtam át a szimpatikus exszovjet katonát női karakternek.

Azért villanyozó érzés, h én is olyan pofábamászó embernek számíthatok valakinél, mint nálam egyesek. Visszajelzést kérek, sürgősen, mert még a végén komolyan veszem a dolgot!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Utálat? Nem, pusztán vélemény.

Névtelen írta...

Dru fölhívta rá figyelmem, ezért úgy gondoltam válaszolnom illik. Egyéb kérdésekben ügyvédemhez, Danishoz tessék fordulni, nem véletlen fizetek neki óránként párezer forintot!

gothposeur írta...

ia, ia ftangh! azért köszi, h reagáltál :D

Névtelen írta...

Sorry, igyekeztem neki elmagyarázni, hogy ez mennyire tahó dolog, de kb olyan sikerrel dolgoztam, mintha egy sárgarépát próbáltam volna repülni tanítani...
Reménytelen eset.