szerda, május 11

KRATÍV

kikapcsolhatod a capslockot.
lelőheted magad, de mégis bementem órára, mert szembejött évfolyamostársvagyóratársutolneméremazbiztos, és megmutatta, hova is mutat az az érthetetlen és ismeretlen címzés a zöldtáblán. rég aludtam majdnem ennyire el órán. 1kor sikerült lefeküdnöm, aludnom talán kicsit később, félhétkor megmár... még számolgattam is terméket, most jó.
Tolmács, jó, Nicole Kidman szép, sápadt és szőke, az emberi élet és igazság és belső ügyek és bizalom és persze titkosügynökös akciók. Lewis és Clark. Nam, az én vagyok.

Ösküre pedig kéne menni, hamár, linin' on the edge (igen, megvonalazzuk az élet), éjszaka Gyömrőn, utána vonaton? holnapig el kell dönteni. majd alszom péntek este. meg szombaton.

Terry Pratchett interjúúú. Nyiff. akkor még van időm körülnézni a világban, mielőtt eldönteném, h színész, író és zenész akarok lenni? Meg csillagász és lovakat terelő űrhajós.

Ezzel már szenvedtem egy sort.

Ésésés. megyek mindjárt ebédért. ojjé.

Nincsenek megjegyzések: