kedd, május 31

llá

a reggelareggel... azt álmodtam, álmomban, álmodtam, álmo... :kring:
havas jégeső esett, olyan kabátgondolkodtató. és örültem, h nem hős. ég.
és reggel tényleg a szemerkél, az, igen, igen, és 2től, de leszokom, izony, sikoltásig szeretnék a napok partján járni, alkonyatban hajnalban, soha mást. mindenki hazamegy. én meg hova? mondd, mondd, mondd, akkor szeretem a szúnyogokat.
A levegőben van, a nedvesség, a páratartalom okoz ilyen hatást, nem, nincs agyam, csak rozsdásodna, régirégirégi sóhaj ez.

A szélben szmbejöttek az emberek. Beülök a gép elé és boldog leszek. És szeretem a Nagytestvért. És. És. És.

csak ne akarj költó lenni. mert az vizes. és a hold. meg kerek.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Akkor. kiáltok.rád. kelj. fel.

:D

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.