kedd, május 17

martini...

nemakarom. már megint elvesztek tárgyakat. hosszú és drága lesz az egyetem. nem jónemjónemjó. talán tanulnom kéne. megfontolandó. egyszercsak. gondolatok, fejemben? mint ezer állat, légy, szúnyog, és sunsájn heppinesz, csakhát. eső nem esik, majd fog, emberek hiányoznak. megbocsátó vagyok, megminden, de azért szeretem, ha elvállaltakért felelősséget. tudjátok. cseppet nyomaszt, h mintha nekem lenne a legfontosabb az énekkar is meg a színjátszó is, oké, vannak még ilyenek, de szvsz nem elegen ahhoz, h rendesen. de majd megbeszéljük. szerintem jogos volt a felháborodás. még akkor is, ha tudjuk, a viszontvizetfelkapó meg sértődős. :twisted: . Nekem is lenne programom, sürgős egyetem meg ilyenek. Még lúzer terméktervezőként is.

A színitoszról nemis beszélve. Azt hiszem, elszánom magamat, és megkérdezem a komolyat, amx. főbe lövöm maga... jó, oké, nem, most nem ;) Inkább azt mondom, csak az jöjjön, aki akar. aki tud. a többiek ne.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát, egen. A szinjátszó az nem fér bele nekem, de úgy gondolom oda járjanak azok, akik tényleg komolyan gondolják. Azért jó volt :). A kórussal kapcsolatban meg tiszta a lelkiismeretem. A fura az, hogy talán nem a megfelelő ember(ek) háborodtak fel a múlt csütörtök kapcsán sem. Neked pl van jogod hozzá. Persze ez mind magánvélemény...csütörtökön találkozunk :P.

gothposeur írta...

Azt hiszem, emberre konkrétan nem haragszom a kórus kapcsán. Rád meg pláne nem :LOL: de van mit megbeszélni, bőven. És akkor szvsz jogos volt a felháborodás. Idegesség. Agybaj. Mittomén.

uff :D

Névtelen írta...

Majd élőben elmondom a véleményemet, ha érdekel :P.