szerda, június 22

corporate goth

jójó, csak adatrögzítéses diákcucc, de akkor is. még állásinterjú is jár hozzá :D
szóval megvan, teljesítettem az első fordulót, most jön a folytatás, gép előtt stb. sosenem gondoltam volna, hogy munkának ennyire örülni fogok. bár... az iskolakezdéseknek is rendszeresen örültem. mosta nagy nap örömére fekete nadrág+bordó ing+piros cipő, ellenálltam a kísértésnek, h nyakkendőt vegyek fel. ja, meg a corporate fülbevaló.
a ruhaleírás csak pozőrség kedvéért. eredetileg ugyanis ez a blog - illetve kitörölt elődje a pozőr életmód szemléltetésére indult, tehát leírtam volna, mi miatt érzem magam aznap hűde gótpozőrnek.

és színesek a funkcióbillentyűk...

nyomasztó volt az álmom, legalábbis amire emlékszem: hastáncpróba, szerdán, és egyszerűen a társaság nem volt hajlandó próbálni, hihetetlenül szétesett volt mindenki, beszélgetett, mással foglalkozott, én meg teljesen kiakadtam, hogy így nem fogjuk tudni a táncot, hisz végig se néztük a koreográfiát, és már csak egy nap... ráadásul Míriel helyett próbáltam oltani a népet, de nem figyelt oda senki.

előttem blogol egy termékes, körben geekek meg bmesek. 11re megyek. 10től egyesbeíratás. remélem, előreengednek vagy mi. ráadásul még bérletet is kéne vennem, tegnap későnindulvánrohanósan inkább 10 percet késtem bérletvétel nélkül. A Margitsziget cool, azta kevésemberes lájvot oda kell, hamár máshogy nem bírok krativitást kiélni. A velencei vemp után persze.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már megin nem a HIKben voltál. Áruló.
:))

gothposeur írta...

nem vagyok befizetve a hikbe, majd fizetés után...