hétfő, június 20

egyszer

ez egy jó hétvége volt. elkaptam az egyik magyartévén felmérést arról, hányan utálják a családjukat a diákok közül, nyomasztó a nagy aránya azoknak, akik alig viselik el... rettenetes, h nagyon sok helyen pl. az én családomnál is rosszabb a helyzet. Gyanítom, nem csak a géneken múlt, hogy olyan lettem, amilyen.
Node most a szülők egymással szembeni viszonyán túl pihentető volt a hétvége. semmit sem csináltam, illetve középső öcsémnek szerkesztettem Starcraft pályát, ez egész jó buli, igazából jobban tetszik, mint játszani vele :D
főztünk, mert anyu érettségizik jövő héten, és reggel 8tól este 10ig tanul. esténként ducira néztem a fejem animeből az A+on, álmos is vagyok...
álmaim meg nagyon voltak, a legutolsóból akár még novella is lehet, jó sztori :D

kicsit a semmi közepén érzem magam, a szokásos rosszulléttel, meg a hülye egyetemmel a hátam mögött egy időre, most remélem, megkapom a munkát. bár akkor kevesebb időm lesz aludni, de legalább, legalább... mittomén. kitörök egy kicsit az életvitelemből. ne röhögj. számomra az irodai munka teljesen más, mint az eddigi életem.

Nincsenek megjegyzések: