hétfő, június 27

eddig

Június. 27 hétfő

Frissen, mosolygósan, hétfőn. Munkába jól. Csak aludni lehetne, csak aludni, most tudtam volna még. Este féltizenegykor kimentem inni a konyhába, riuálisan, sárga lámpafénynél. 9kor feküdtem le. Szokatlan itthon lenni egész hétvégén. Hiányzott vasárnap délutánról az út a város másik végébe, a hangulatos zombulás a többiekre várva. Írtam levelet is, jó az, szórakoztató, főleg a válaszra várni megbízhatatlan embertől. Hangiiiing, hangiiiing, lálá. 8:16. Félkor indulok. Lálá. Lájvosat álmodtam, elysiumi este, régi szabálykönyvre leltünk, sok évesre, nem is szabálykönyv, inkább amolyan napló féle a lájvról, már abban összeszedték az addig történteket Budapestről, a tervezett játékot, emlékszem Korin készült mesélni Pesten. És milyen ősi iratnak tűnt a böngészők szemében! Még borítótervek is voltak benne, öt-hat darab, egész jó minőségű rajz és felirat. Előtte és utána persze a szokásos villamosozás. Buszozás. Mittomén. Most épp kerestem a buszmegállót. Rohangáltam utakon. Kinn, a város szélén, ahol fű is nő. Az álmok mostanában megnyugtatóak. Bármi történik bennük. Még azok is, amikben félek. Mert felébredvén tudom róluk, h álmok. Szombat délután aludtam. Segített.

Június 25 szombat.

A mai lightgót ugye azt jelenti,h tegnap jól éreztem magam? Meg az, h DoD megy, az is. Furcsa. Nagyon furcsa. De inkább vállalom a talán aránytalan mélyhúzást, mint azt, h ne érezzek semmit. ? come with me you have nothing to lose. Nem tudom. De az biztos, hogy a szavakban élek. A formákban. A megformált mozdulatokban. This is the morning without the day after. ..this the life I sacrifise… this is the silence that never breaks through to you. Vannak emberek talán, akik nem tanultak meg örülni. És nem értem, nem értem, még mindig nem értem. I have hopes. I have hopes. About death… but not about life.

Látni akarok, nem nézni! Látni akarom végre az okot a fény mögött, a lámpában nem az izzót, hanem a protossok űrbázisát, hozzáláncoltak a valósághoz, vagy ehhez a színes-szagos levegőhöz magam körl, minden levegőből van, minden fényből, bogarakból áll, de miért miért miért? önmagamat keresem a bőrömön kívül. Azokhoz ragaszkodom, akikben megtaláltam egy-egy darabomat. All the rebels in the world can’t bring me down. All the psychos in the world can’t bring me down. cLown. Felrémlett előttem X.

Június 20. Hétfő

Skinny Puppy-Goneja
Hegedülnöm kéne. Akkor egy számot még. Apoptygma Berzerk-Skyscraping. A KMFDM cédém meg még mindig vetyeng valahol, vkinél, tán Rékánál.

Nincsenek megjegyzések: