hétfő, június 13

de igazából nem vagyok jól. és ez furcsa. álmosság, ki tudja, vagy csak kevés kaja, vagy valami más. kiheverni megminden. holnap egy utsó vizsga asszem. vagy nem, persze ez is lehet.

aludni akarok. aludni. aludni. és megint az Arrakison. Jól. csak tudnám, a legvégét, a káptalanházat meg az eretnekeit kinek adtam kölcsön és mikor, és egyáltalán, hol vannak.

tegnap befejeztem a csingi mesét, a végét sajna összecsaptam, idő híján a drámai jelenet összezsugorodott, de a lényeg végül lezajlott. köd előtte, köd utána. azt sajnálom, hogy nem sikerült elég ijesztővé tenni a környezetet ahhoz, hogy tényleg tisztelettel bánjanak a lényekkel. ezt még gyakorolnom kell.

a K4. hát. jó, jó, pofavizit fíling, megminden, meg a DDR az cool, nyilakra ugrálni, tetszik és addiktív lehet. meg a sok gót között gótpozőrködni, az is cool. dehát azért csinálom. furcsa. nemtom. a sok ismerős ellenére idegenül éreztem magamat. valszeg a fáradtság, de most a látszat ellenére nem jött át annyira a zene, meg a tánc, megminden. még jó, h nem egyedül voltam. az mérleget forgatott.

Nincsenek megjegyzések: