péntek, május 12

nemis

nemis kicsit punny vagyok. vagy mittomén. lehangolt. okát egyértleműen tudom: az ösztöndíjról adóbevalláshoz szükséges papírt nem találtam meg, és elvileg a héten kellett volna odaadnom a munkahelyemen. Most bemegyek KTHba újra, és megteszem azt, amit tegnap nem, megkérdezem, mit csináljak. Bár kinyomtattam Apuval a kikérő lapot, elfelejtette odaadni :PARA: mi lesz így? vááá. persze hétfőig nem lesz igaziolásom, de gondolom, Gabi sem az utolsó pillanatban szólt. Wazzeg, heteken keresztül volt a táskámban a postázott darab, aztán összegyűrődött, mert senki nem kérte. Remélem, adnak másikat...

a hétvége erős lesz, majd szombaton tanulok. anyám. nem bírom ezt a hivatali stresszt. lálálá. emiatt ráadásul nem tudok bemenni dolgozni ost, csak később - ergo tovább kéne maradnom, de azt nem lehet, mert megyek öcsémért iskolába. utána meg Őrsre, Synithosra. ahonnan meg korábban kell eljönnöm... hörr. :o/ pedig a színjátszó sokkal fontosabb, mint a CP-s megbeszélés. De csak nekem.

Írókör megint működésképtelennek tűnik, ebből is elegem van. Inkább legyünk négyen, mint szívozzunk azon, hogy nem vagyunk képesek 10 kritikát megíri, elolvasni legalább a novellákat. vagy bármi. aludni akarok, nem anyám üvöltésére ébredni, hogy "melyik a te fogkeféd?" .
Rabyn, nekem sem normális a családom. Bár mondjuk az öcséimnek legalább van mentsége az agyában. És persze velük semmi bajom nincs, ellentétben a magukat normálisnak valló családtagjaimmal.
Fáj a gyomrom.
Sajnáltatom magam.
Lőjetek főbe.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Bocs, élve kellesz.

Névtelen írta...

Én normálisnak tartom magam? :P

gothposeur írta...

te nem tudod, mert ha megpróbálnád is, a tények egyértelműen ellened szólak :mwuhahaha: