péntek, december 22

ehh. ahelyett, h aludnék.

Tegnap lement az előadás - jelenleg még nem dolgoztam fel, hogy kezdhetek a LEP miatt gyomorgörcsöt kapni, nem kell már a vámpíros miatt...
Azért ezt a parát nem kívánom senkinek a fellépés előtti délutánról: két óra csúszás technika és szereplőhiány miatt, utolsó pillanatban eszünkbe jutó, hiányzó kellékek, amiket pont az az ember hozott, aki ebben a verzióban már nem szerepelt, majdnem teljesen elmaradó szereplő, ilyesmi.
Ritkán vagyok olyan ideges, hogy emelt hangon szóljak rá egyetlen személyre (csoporttal üvöltözöm, de az más, oda kell a hangerő :D), ezúton is bocsánat attól, akire ingerültem szóltam próba közben.
A három darab közül a Gregort nem láttam, visszajelzések alapján tipikusan amatőr volt - amit hangokból hallottam, az alapján is. A NecroCleo nekem tetszett. Az elején kifejezetten megölültem a szereplők stilizált mozgásának, ha az összes szereplő végig így mozgott volna, akkor ütősebb lett volna. A zene persze önmagában is ütött :D (ha jól emlékszem, volt ott Suicide Commandó is, vagy vmi hasonló). A világításuk profi volt, a díszleteik és a jelmezek is.
A mienk jó háromnegyedóra sminkelés és öltözés után kezdődött, és kapásból azzal indítottunk, hogy a munkavilágítást elfelejtették lekapcsolni a bejárat mellett a felolvasósok - a mi fényezőnk Ű(Drímőr személyesen) pedig a terem másik végében volt, így nem tehetett semmit. Ennek ellenére eddig pozitív visszajelzéseket kaptam, rettegve várom a kimondhatatlan nevű kritikusunk véleményét.
Márk meglátása szerint rövidek voltunk, ami bizonyos szempontból megint pozitív(nak is fel lehet fogni).
Egy gond van ezzel. Megint úgy érzem, kéne még darabot rendezni/írni az ArtMacabre-nak.

Nincsenek megjegyzések: