szerda, december 13

hiányzik a szerepjáték.

amúgy a sok dolog, amit szeretek:

szeretem a színpadot, amikor üres, és próbálunk rajta
A színházban az öltözőket, a járásokat, és mindent, ami a nézők számára nem elérhető
szeretem a fellépés előtti utolsó másodpercek izgalmát
szeretem, amikor nem emlékszem pontosan, hogyan telik a színpadon az idő
szeretek próbán próbálgatni a lehetőségeimet
szeretek magyarázni, megértetni magamat
szeretek világokat építeni mások számára
szeretek világot építeni magam számára
szeretek mesét mesélni
szeretem, ha a kinyomtatott írásom átlátszik a papíron a leírt világba
szeretem a szélsőséges helyzetek szimulálását játékban, történetben
szeretem azt a pillanatot, amikor rádöbbenek valami szépségére
a ködöt, a köd mögött az őszi házfalakat, borostyánnal
a szobámat
szeretek hidegből melegbe érni
szeretem a forralt bort
a joghurtot
a csokidrazsékat
a gumicukrot
a bármilyen rágcsát, miközben olvasok, netezek, írok vagy szerepjátszom
szeretek olvasni
zenét hallgatni
táncolni
gótbuliban táncolni
énekelni otthon, egyedül
énekelni közönség előtt
szeretek barátok között lenni, akik ismerik egymást
szeretek blogolni a semmiről
szeretem befejezni a házifeladatokat
szeretem a bme épületeit
szeretem a fákat
szeretem a meséket
szeretem bizonyos emberek ölelését
a szerepjátékot, a másnak levést
az álarcokat
a vámpírokata tündéreketa varázslókat
a tudást
a humort
az álmokat.

és még sok mindent (a személyeket meg alapból kihagytam, értelmetlen lenne leírni)

ja, szeretek általánosságokba burkolózni.

Nincsenek megjegyzések: