szerda, december 13

ó fákk. még két oldalnyit kéne összekaparnom a CP házidolgozatba. Ami zavar, az csak az, hogy összevissza írok mindenről, és valami hihetetlen módon próbálom a reklám témaköé kanyarítani. egy-egy ötletet háromszor, négyszer leírok különböző helyeken, és kifogytam az ötletekből. Ráadásul hideg van, még egy rétegnyi ruha kéne rám, és mehetek az öcsémért a suliba mindjárt. Annyira nem élvezem - fel kell öltöztetni, miközben háromszor elrohan a lifthez, útközben hideg van.
A buszon ugyan tuti van hely, lévéán végállomás, de semmi nem biztosítja azt, hogy nem ül be elénk valaki - biztosan beül - és ha Marci ideges, akkor megrűngatja az ülést, hogy belereng a busz, miután leállítottam, nekiáll rikoltozni, nyavajogni és hisztizni. Szerencsére nem mindig - de mindig tartok tőle. Aztán persze bedugul a Bartók, és lépésben halad a 73as.
Lerombolunk a buszról, megint hideg lesz, itthon meg nekiáll hisztizni. Mindig. Néha csak a megszokás kedvéért, ami, ha lehet, rosszabb.
Én meg ezen parázok, ahelyett, hogy a házikat írnám, wazz.

próbáltam én hamar lefeküdni aludni, mégis álmos vagyok. nyíííí.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ad 1: Te MINDIG fáradt vagy
Ad 2: Nem baj, paráztál már ennél nagyobb hülyeségeken is:D
Ad 3: Igaziból msát nem akartam mondani, de mittomén. Hajrá a házidogához.

Névtelen írta...

ejjen, jovok haza!
basszus, ugy megnevettettel, hogy belekönnyeztem:D:D:D

Ja, ez egy jol sikerült bejegyzes:)