péntek, június 22

hjajj.
nem ízlett a mai kaja.
régen próbáltam valamit tenni az emberiségért, legalább elméletben, meglátszik. Pedig bizonyos szempontból nincs értelme másnak. Ha bármilyen művész szeretnék lenni, akkor el kell hinnem, h van értelme annak, amit teszek, lehetnek az emberek, akik kapcsolatba kerülnek az általam prezentált dolgokhoz, jobbak - és a jobbat is tudni kell valamilyen rendszerbe helyezni, ergo mondjuk az emberiség ( meg a világmindenség meg minden ) jobb lesz.
Attól vagyok boldog, ha van helyem. Olyan helyem, amit elfogadok. Ha elég jó vagyok. Ilyesmi.

álmodtam. mostanában megint vonaton és egyéb tömegközlekedési eszközzel utazom, lekésem, eltévedek.
bár tegnapelőtt jedi voltam, és valami idegen bolygón idegen rettenet ellen kellett küzdeni. nem cthulhu, stalker inkább. számomra az ismeretlentől való félelmet amúgy is a sztrugackij fivérek regénye testesíti meg, meg a hasonszőrű scifik.
Hjajj, Galaktika sorozat.

update:
sajna nem igazolja semmi a gondolataimat. semmi nem támasztja alá azt, hogy törekedjünk valami más felé. ehh. azt se, h ne. Csupán emberek, nem?

Nincsenek megjegyzések: