szerda, június 20

Pánik. Magyar lett a blogspot. Nagyon szokatlan tag helyett bejegyzéscímkéket olvasni (robogó nyarálás ősz).
Ha most nagyon kreatív lennék, írnék is bejegyzést ezekkel e címkékkel. De nem vagyok.
Reggel van, kiflivel és kakaóval ültem be a rögtön ébredés után bekapcsolt gép elé. E-sávokat hallgatok Lamorak blogjáról. Google Talkon csetelek Drímőrrel, parázom a holnapi vizsga miatt, amire ma kéne ducira tanulnom magam, továbbá megnézem a neptunt, hátha beírták a mérnöki gazdaságtan jegyemet.

Tegnap egész nap Kotortam, ijesztően Light Side az első karakterem, mostanra már fehér csíkok is világítanak belőle a ködös ábrán (ha lesz rá módom, bemutatom). Egy második karaktert is indítottam, h bepótoljam a lefelejtett sztoriszálakat, és kipróbáljam a piros.. sötét oldalt. Meglepően nehéz a "gonoszabbik" válaszok/megoldások mellett döntenem. Mert annira felesleges pénzt kérni bármiért, h az nem motivál, ha meg azt mondom, h nem érdekel, akkor nem kapok tapasztalatot. No jó, nem ez az indok, egyszerűen lágy szívű vagyok, és még virtuális karaktereket sem bántok szívesen. És jelenleg csak jó NPCkel vagyok körülvéve...

Halomba raktam képeket, amiket egy éve töltöttem le kábé, hogy majd jól zenére felrakodom őket - végül a lustábbik verzió győzött, nagyjábóli ritmusra váltakoznak, nagyjából ábécésorrendben, képelnevezés szerint.
Azért berakom, mert néha nagyon viccesen kijött a szöveghez :lol:

link

Nincsenek megjegyzések: