hétfő, június 25

és ami a furcsa( nem szemrehányás, mielőtt bárki félreértené, csak tényleg furcsa): olyan kevés ismerősöm volt rám kíváncsi. Nyilván bennem van a hiba, h nem tartanak elég érdekesnek ahhoz, h megnézzék a egy színpadi előadásomat. Nem tudom, miért. Mintha a legtöbb többéves ismeretségem csak valami hajszálvékony felületi dolog lenne. Valószínűleg az, csak néha hiszek mást. Jó, az más, ha előtte éjszaka buliznak egy messzi hegyen, vagy épp dolgoznak. Időpontilag sem volt szerencsés.
Nah mindegy, nem tett jót a ma délelőtt.

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon sajnálom, hogy nem tudtam ott lenni, mert mindegyik főnixes darabra kíváncsi lettem volna, mert amit ti féflvkor előadtatok az nagyon tetszett, csakhogy bedagadt a lábam, ínhüvely gyulladás. : ( Nyí. Ha esetleg meg lesz neked a vizsga felvéve, akkor kölcsön tudnád adni?

gothposeur írta...

Jujj, jobbulást. Szvsz lesz dvd, csak majd sokára. Tényleg, jössz elsőbe? :D

Névtelen írta...

ja erről majd jó lenne dumálni, hogy menjek-e elsőbe vagy sem...

Névtelen írta...

Ne hidd, h. nem gondoltam rád, meg nem drukkoltam, csak már hiányzott a csöppség ^^;;
Mindenesetre sajnálom, h. lemaradtam róla, s szívesen elkérném azt a dvd-t.

Névtelen írta...

tényleg jól csináltad, és tényleg jól állt a szerep. de nem azt jelenti, hogy mást ne csinálnál jól ;-)

az én anyám egyetlen kommentje az volt a miénkre, h. "nem tetszett a darabválasztás, persze arról nem Te tehetsz. ezek a karakterek nem tizenéveseknek valók" majd mikor ezt a szemére vetettem este, h. mást nem is mondott, közölte h. mert még nem volt időnk beszélni. na azóta sem mondott semmit. :/

ilyenek a szülők. :(
Te láttad a miénket? ha igen kíváncsi volnék a véleményedre...

egyébként lehet h. gyorsabban tudok majd dvd-t szerezni, mert elvileg Bicskeinek nincs meg minden mert lemerült az aksijuk, úh. majd a mi felvételeinket adjuk oda, előre megkért a vizsga kb. harmadánál.

(off: Ring, ha gondolod várj meg, mert én jövőre végülis maradok fióka, t.i. szombati csoport leszünk :) szóval jövő után lehetnénk együtt elsősök ;-) (a Bea viszont mindenképp fölmegy jövőre))

gothposeur írta...

Kincső: köszi :)
Sajnos nem láttam a tieteket, akkor már elég para volt az öltözőben, h ki és mikor és mit :D

Ring: Majd élőben, ha rá tetszik érni valamikor, akár próbálni Fornostot ;)

Dru: köszi :D